vafa

vafa

vafa

vafa

برنامه ریزی و درک کارت های InterRail و Eurail :

برنامه ریزی و درک کارت های InterRail و Eurail :

من به تازگی اولین سفر InterRail خود را به پایان رسانده ام، که یک سفر 22 روزه با کارت InterRail Flexi Global Pass بود.

در ابتدا، من در مورد نحوه استفاده از این گذرنامه قطار اروپا گیج بودم زیرا پیچیده و درک آن دشوار به نظر می رسید. با این حال، مانند همه چیز در زندگی، تجربه آن را تغییر داد و من خیلی سریع به مسیرهای ریلی عادت کردم.سبک زندگی

وقتی به سفر با قطار در اروپا نگاه می کنیم، سوالات رایجی که مطرح می شوند عبارتند از:

"آیا باید کارت Eurail بخرم؟"

"آیا باید کارت InterRail بخرم؟"

"آیا کارت Eurail ارزشش را دارد؟"

بهترین راه‌ها برای تهیه بلیط قطار ارزان در اروپا چیست؟

"چگونه قطار رزرو کنم؟"

"آیا برنامه هایی برای قطارها وجود دارد؟"

اگر با سفر با قطار در اروپا آشنایی ندارید، این یک فرآیند پیچیده است.

ما اینجا هستیم تا با تمرکز ویژه روی مسیرهای قطار و پاس بین ریل در مقابل گذرگاه Eurail به پاکسازی جهان از مسیرهای قطار اروپا کمک کنیم - به طوری که شما برای سفر خود آماده باشید، جایی که به طور مداوم (و آگاهانه) در حال تردد بین ریلی اروپا و آن هستید. مسیرهای مختلف!

برنامه ریزی و درک کارت های InterRail و Eurail

تفاوت بین کارت InterRail و Eurail Pass چیست؟

تنها تفاوت این است که پاس های InterRail برای اروپایی ها و گذرواژه های Eurail برای غیر اروپایی ها هستند، اما انتخاب صحیح مهم است. اگر مقیم اروپا هستید، واجد شرایط دریافت Eurail Pass نیستید و اگر در اروپا اقامت ندارید، واجد شرایط دریافت کارت InterRail هستید.وبلاگ ساز فارسی

قانون حافظه: اگر بتوانید فقط یکی از آنها را به حافظه اختصاص دهید، همیشه دیگری را به خاطر خواهید داشت. در اصل، Eurail برای مسافران بین المللی و InterRail برای مسافران اروپایی است. اساساً برعکس آن چیزی است که به نظر می رسد.

چگونه ورزش را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم :

چگونه ورزش را شروع کنیم و به آن پایبند باشیم :

تبدیل کردن ورزش به بخشی لذت بخش از زندگی روزمره ممکن است ساده تر از آن چیزی باشد که فکر می کنید. این نکات می تواند به شما نشان دهد که چگونه.

غلبه بر موانع ورزش کردن 

انتظارات خود را بررسی کنید. شما یک شبه از فرم خارج نشدید، و قرار نیست فوراً بدن خود را متحول کنید. توقع زیاد، خیلی زود فقط منجر به ناامیدی می شود. سعی کنید از کارهایی که نمی توانید انجام دهید یا اینکه چقدر باید برای رسیدن به اهداف تناسب اندام خود پیش بروید، دلسرد نشوید. به جای وسواس بر نتایج، روی ثبات تمرکز کنید. در حالی که بهبود در سطح خلق و خو و انرژی ممکن است به سرعت اتفاق بیفتد، نتیجه فیزیکی به موقع خواهد رسید.سمپادام دی

بهانه برای ورزش نکردن

بهانه آوردن برای ورزش نکردن؟ خواه کمبود وقت یا انرژی، یا ترس از باشگاه، راه حل هایی وجود دارد.

از بین بردن بزرگترین بهانه های ورزشی

بهانه 1: من از ورزش متنفرم.

راه حل: بسیاری از ما همین احساس را داریم. اگر عرق کردن در باشگاه یا کوبیدن روی تردمیل ایده شما برای یک زمان عالی نیست، سعی کنید فعالیتی را پیدا کنید که از آن لذت می برید - مانند رقصیدن - یا فعالیت بدنی را با چیزی لذت بخش تر همراه کنید. هنگام ناهار در یک پارک خوش منظره قدم بزنید، به عنوان مثال، در حین خرید ویترینی در یک مرکز خرید دارای تهویه مطبوع قدم بزنید، با یک دوست پیاده روی کنید، بدوید یا دوچرخه سواری کنید، یا در حین حرکت به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.

بهانه 4: "من خیلی چاق هستم"، "من خیلی پیر هستم" یا "سلامتی من به اندازه کافی خوب نیست."یادگیری زبان انگلیسی

راه حل: هیچ وقت برای شروع به ساختن قدرت و آمادگی جسمانی دیر نیست، حتی اگر یک سالمند باشید یا یک مبل راحتی که قبلاً ورزش نکرده اید. تعداد کمی از مشکلات سلامتی یا وزن، ورزش را غیرممکن می کند، بنابراین با پزشک خود در مورد یک روال ایمن صحبت کنید.