vafa

vafa

vafa

vafa

3 راه برای افزایش بهره وری :

1. سایر وظایف خود را اولویت بندی و تفویض کنید.

تمرکز شما باید ابتدا روی مهم ترین کارها باشد، بنابراین به هر کاری که انجام می دهید فکر کنید و اینکه هر چیز چقدر محوری یا پیش پا افتاده است. کاتلین کوبل، مربی کسب و کار بهره وری، توصیه کرد، اگر می توانید، موارد کم اولویت را کنار بگذارید و برنامه ای برای تفویض یا برون سپاری آنها ارائه دهید تا بتوانید زمان بیشتری را صرف کارهایی کنید که به موقعیت شما و شرکت ارزش بیشتری می بخشد. بنیانگذار Smart Business Mom.بازی رایگان برای اندروید در سال 2022

2. اعلان های ایمیل خود را خاموش کنید.

به جای خواندن هر ایمیلی که در صندوق ورودی شما قرار می گیرد، سعی کنید اعلان های خود را خاموش کنید و پیام ها را فقط در فواصل زمانی تعیین شده بررسی کنید. چرا؟ هشدارهای ایمیل دائمی که روی تلفن یا دسکتاپ شما ظاهر می شود می تواند تمرکز شما را از بین ببرد. به گفته الکس مور، مدیر عامل راه حل بهره وری ایمیل بومرنگ، 64 ثانیه طول می کشد تا یک شخص پس از قطع شدن اعلان ایمیل، بهبود یابد.هوش و سرگرمی

3. پربازده ترین زمان کاری خود را مشخص کنید.

افراد از نظر زمانی که بیشترین بازدهی را دارند متفاوت هستند. مثلا شما آدم صبح هستید یا جغد شب؟ مهم است که مشخص کنید چه ساعاتی از روز بیشتر احساس هوشیاری و توجه می کنید و سپس آن ساعات را به مهم ترین وظایف خود اختصاص دهید. اگر از راه دور کار می کنید و می توانید برنامه خود را تعیین کنید، این یک تاکتیک بسیار مفید است.

اگر نمی‌توانید برنامه‌ای برای پربازده‌ترین زمان کاری خود ایجاد کنید، اولویت‌های خود را در برنامه فعلی‌تان سازماندهی کنید، بر اساس اینکه چه ساعاتی از روز کاری‌تان بیشتر هوشیار هستید. اوج بهره وری شما اغلب در بازه های زمانی 90 تا 120 دقیقه ای است.

مهارت های لازم برای زندگی بهتر :

1. پس انداز کنید

بخشی از مدیریت پول شما این است که یاد بگیرید چگونه آن را پس انداز کنید. مهم است که در حد توان خود زندگی کنید و مقداری پول را برای زمانی که در آینده به آن نیاز دارید کنار بگذارید. شما نمی خواهید همیشه در مواقع اضطراری مجبور به گرفتن خط اعتباری باشید، بنابراین داشتن یک حساب پس انداز سالم راهی عالی برای داشتن یک شبکه ایمنی است.رفع مشکل تماس در واتساپ

پس انداز پول یک مهارت است. برای دریافت نکاتی که به شما در صرفه جویی بیشتر از درآمدتان کمک می کند، پیوند زیر را بررسی کنید.

2. سرمایه گذاری پول (راه آسان)

باشه. این یکی بیشتر یک هک است تا یک مهارت. یکی از راه های آسان برای سرمایه گذاری، استفاده از سرویسی مانند Acorns است. در اینجا، تمام خریدهایی که انجام می‌دهید به دلار بعدی گرد می‌شوند و تغییر به حساب پس‌انداز شما ارسال می‌شود. به عنوان مثال، اگر یک فنجان قهوه 4.50 دلاری بخرید، 5 دلار پرداخت می کنید و 50 سنت مستقیماً به پس انداز شما می رود.

خرید با مبالغ کامل دلار نیز ردیابی پول شما را آسان‌تر می‌کند و پولی که به حساب پس‌انداز شما وارد می‌شود به سرعت جمع می‌شود. احتمالاً متوجه این تغییر نخواهید شد که به آرامی از حساب جاری خود خارج می شود، اما می توان آن را به سرعت سرمایه گذاری کرد.

3.مهارت های سلامت و تناسب اندام

از بین تمام مهارت‌های یادگیری، توسعه دانش شما در مورد اصول سلامتی و تناسب اندام باید اولویت اصلی باشد.

بسیاری از مردم می خواهند در مورد تجارت، پول و مهارت های روابط بیاموزند. آنها می خواهند با مردم ملاقات کنند، از زندگی آنها لذت ببرند، به موفقیت برسند و به آرزوهایشان برسند.

با این حال، اگر مهارت‌های سلامتی و تناسب اندام را نادیده بگیرید، در درازمدت دوباره به سراغتان خواهد آمد.

اینها مهارت هایی هستند که شما را برای مدت طولانی تری زنده نگه می دارند. آن‌ها مهارت‌هایی هستند که منبع سلامتی را ایجاد می‌کنند، بنابراین وقتی به 60 سالگی رسیدید، به جای شکستن مانند سایر همسالان، قوی می‌شوید.فرهنگی و اقتصادی

این مهارت‌ها برای یادگیری نجات‌دهنده‌های بالقوه هستند و باید با آن سطح از اهمیت و احترام به آنها نزدیک شد.

بنابراین، بیایید چیز جدیدی از سلامتی و تناسب اندام بیاموزیم.