vafa

vafa

vafa

vafa

نکاتی برای یادگیری و مطالعه دقیقتر و عمیقتر :

برای خود انگیزه ایجاد کنید: چرا به دنبال دانش هستید؟ امیدواریم از طریق یادگیری به چه چیزی دست یابیم؟ بررسی دلایلی که در پشت چرایی میل به یادگیری دارید و انگیزه های شما می تواند به دور نگه داشتن حواس پرتی کمک کند.

یک هدف تعیین کنید: دبلیو کلمنت استون یک بار گفت: "هر چیزی که ذهن انسان بتواند تصور کند، می تواند به آن برسد." این پدیده در دستیابی به هدف حکم می کند که اگر خود را با هر وسیله ای که لازم است آماده کنید، هر و همه موانع به نظر قابل غلبه خواهند بود. کسانی که این پدیده را تجربه کرده اند احتمالاً اعتبار آن را درک می کنند.نکاتی برای سفر بهتر 

مثبت فکر کنید: به هر حال، اگر به توانایی خود در یادگیری ایمان ندارید، چه فایده ای دارد که برای خود اهداف یادگیری تعیین کنید؟

هر مهارتی آموخته می شود: با وجود عملکردهای بدن، هر مهارتی در زندگی آموخته می شود. به طور کلی، شما می توانید چیز جدیدی را به راحتی هر کسی یاد بگیرید. برای همه ما تلاش های متفاوتی می طلبد، اما زمانی که هدف خود را تعیین کردید، احتمالاً به همان اندازه که قابل باور است، قابل دستیابی است.

خود را آماده کنید، قسمت 2: متأسفانه، هر کسی در زندگی شما از برنامه های خودسازی و یادگیری شما خوش بین نخواهد بود. آنها ممکن است عمدا یا ناخودآگاه شما را از هدفتان منحرف کنند. اگر بعد از پایان کار کلاس هایی برای شرکت دارید، مطمئن شوید که همکاران کار می دانند که مثلاً نمی توانید تا دیر وقت کار کنید. اگر فکر می‌کنید رئیستان عمداً در روزهایی که می‌داند باید ترک کنید، به شما کار می‌دهد، دیپلماسی بهترین کار را دارد. در صورت امکان و/یا لازم، چنین جلساتی را به زمان دیگری موکول کنید.سلامتی و تغذیه

خودتان را محدود کنید: اکثر مردم اساساً به ساختار در زندگی خود نیاز دارند. آزادی گاهی چیز ترسناکی است - مثل هرج و مرج. اما حتی هرج و مرج نیز در درون نظم دارد. با محدود کردن خود با دادن ضرب الاجل به خود، محدود کردن زمان خود برای هر ایده، یا تمرکز بر ابزارهایی که با آنها کار می کنید، اغلب می توانید کارهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهید.

اگر میخواهید هوشمندانه تر یادبگیرید :

. برنامه ریزی کنید – و به آن پایبند باشید

بسیاری از دانش‌آموزان می‌دانند که باید دوره‌های مطالعه را کنار بگذارند، خود را امتحان کنند و مهارت‌های خوب دیگر را تمرین کنند. با این حال بسیاری از آنها واقعاً این کارها را انجام نمی دهند. اغلب، آنها در برنامه ریزی قبلی شکست می خورند.

 

زمانی که راسون دانشجو بود، از یک تقویم کاغذی برای برنامه ریزی خود استفاده کرد. او در تاریخ هر امتحان نوشت. او به یاد می آورد: «و سپس برای چهار یا پنج روز دیگر، من به موقع برای مطالعه نوشتم.»بهترین فیلم هاو مستند ها

سعی کنید به یک روال هم پایبند باشید. زمان و مکان مشخصی برای انجام تکالیف مدرسه و مطالعه داشته باشید. ممکن است در ابتدا عجیب به نظر برسد. اما، کورنل به شما اطمینان می دهد، "در هفته دوم، این به یک چیز عادی تبدیل می شود." نبل اضافه می‌کند، و در حین کار گوشی خود را در جای دیگری قرار دهید.

به خودتان استراحت های کوتاه بدهید. سنا پیشنهاد می کند تایمر را برای 25 دقیقه یا بیشتر تنظیم کنید. در آن زمان مطالعه کنید، بدون حواس پرتی. وقتی تایمر خاموش شد، پنج یا 10 دقیقه استراحت کنید. ورزش. گوشی خود را چک کنید شاید کمی آب بنوشید - هر چه باشد. پس از آن، دوباره تایمر را تنظیم کنید.لوازم خانگی برقی،دکوراتیو

"اگر برنامه مطالعاتی دارید، به آن پایبند باشید!" مک دانیل اضافه می کند. اخیراً، او و روان‌شناس ژیل اینشتین در دانشگاه فورمن در گرین‌ویل، S.C. به این موضوع پرداختند که چرا دانش‌آموزان از مهارت‌های مطالعه خوب استفاده نمی‌کنند. آنها گزارش می دهند که بسیاری از دانش آموزان می دانند که این مهارت ها چیست. اما اغلب زمانی که قصد دارند آنها را عملی کنند برنامه ریزی نمی کنند. حتی زمانی که دانش‌آموزان برنامه‌ریزی می‌کنند، ممکن است چیز جذاب‌تری پیش بیاید. آنها می گویند که مطالعه باید به یک اولویت تبدیل شود. این تیم گزارش خود را در Perspectives on Psychological Science در 23 جولای منتشر کرد.